نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

امیر واحدی: مسیر امیدبخش با تمسک به سیره شهدا در نیروی هوایی تداوم خواهد داشت

  • کد خبر: ۲۰۷۳۹۹
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
امیر واحدی: مسیر امیدبخش با تمسک به سیره شهدا در نیروی هوایی تداوم خواهد داشت
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مسیر امیدبخش با تمسک به سیره شهدا در نیروی هوایی ادامه خواهد یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر خلبان حمید واحدی صبح امروز (یکشنبه، اول بهمن) در مراسم کنگره شهدای نیروی هوایی ارتش که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت: در ابتدا، شهادت جمعی از مدافعان حرم را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های آن‌ها و همچنین برادران غیرتمندم در سپاه پاسداران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: شرکت مسئولان عالی‌رتبه لشکری و کشوری، نمایندگان محترم ولی‌فقیه در استان‌ها و خانواده‌های معزز شهدا که صاحبان اصلی این مراسم پر خیر و برکت هستند، مایه فخر و مباهات است. حضور پیشکسوتان سال‌های دفاع مقدس که شهیدان زنده ما هستند به این کنگره زینت دوچندان بخشیده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری کنگره شهدای نیروی هوایی ارتش بیان کرد: این کنگره با هدف بزرگداشت ۱۲۵۸ شهید نیروی هوایی ارتش از جمله ۶۳ شهید دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شده است.

وی ادامه داد: دیدار و دلجویی از همه خانواده‌های معزز شهدا در اقصی نقاط کشور، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی حضور پیشکسوتان در جمع دانشجویان و رسانه‌ها برای تبیین نقش فداکاری شهدا و عزت و اقتدار ایران عزیز از جمله برنامه‌های جانبی این کنگره بوده است.

امیر واحدی با اشاره به مشارکت پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش در کنگره بزرگداشت شهدای این نیرو، تصریح کرد: در حال حاضر هم‌زمان با برگزاری مراسم در دانشگاه هوایی ستاری در ۱۰ پایگاه نیروی هوایی صدا و تصویر ما را دریافت می‌کنند و در این مراسم به صورت برخط حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنان که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای واقعه عاشورا طی سده‌های متمادی منجر به زنده ماندن و فراگیری مکتب عاشورا شده است در جهانی که با سرعت به سوی استحاله فرهنگی و هویتی می‌رود نکوداشت یاد و خاطره شهدا ما را در امان نگاه می‌دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: اگر بخواهیم در جامعه نیرو‌های مسلح شاهد رویش بابایی‌ها، ستاری‌ها، یاسینی‌ها و دوران‌ها باشیم، راهکار آن زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان و تشریح نوع نگاه به زندگی، ایمان و ولایتمداری آن‌هاست.

وی افزود: فرهنگ‌سازی این ویژگی‌ها در بین نسل جوان شهیدان زیستن را هم در پی خواهد داشت. ما در خلوص نیت، عدم ترس از مرگ و حضور به هنگام در پشتیبانی از جبهه مقاومت توسط دانش‌آموختگان همین دانشگاه حضور بابایی‌های جوان را شاهد بودیم این مسیر امیدبخش با تمسک به سیره شهدا در نیروی هوایی ادامه خواهد یافت.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->